Re: (SC22WG20.3355) Talking about cultures, see this surprising thesis

From: Alain LaBonté  (alb@iquebec.com)
Date: Thu Mar 15 2001 - 16:22:35 EST

REF. :
http://www.harper.cc.il.us/mhealy/g101ilec/namer/nac/nacnine/na9intro/nacnin
fr.htm

Deux critiques intéressantes et faites indépendamment l'une de l'autre (une
faite de Berlkeley, californie, l'autre de Winnipeg, Manitoba) sur la thèse
des 9 nations...

Two interesting comments made independently one from the other (one from
Berkeley, California, the other from Winnipeg, Manitoba) on the 9-nations
thesis: